سرخط خبرها

صدا و سیما وب اپلیکیشنی برای کُردزبان‌ها راه‌اندازی کرد

  • کد خبر: ۱۵۱۹۶۲
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
صدا و سیما وب اپلیکیشنی برای کُردزبان‌ها راه‌اندازی کرد
صدا و سیما وب اپلیکیشن کانال سحر کُردی را برای ارائه خدمات به کُردزبان‌ها راه اندازی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با راه‌اندازی وب اپلیکیشن کانال سحر کُردی، فیلم و سریال، مستند و موسیقی‌های ایرانی در اختیار مخاطبان کردزبان قرار گرفت.

 یکی از شاخصه‌های مهم مجموعه رادیو و تلویزیون کردی در میان کردزبانان دنیا، فیلم و سریال و مستند‌هایی است که به دو گویش سورانی و کرمانجی در طول سال‌های متمادی تولید و دوبله شده است. از این رو با توجه به میزان استقبال مخاطبان در بازدید از وب سایت مجموعه سحر کردی به روایت آمار بدست آمده، این مجموعه با استفاده از شیوه‌های نوین انتقال پیام، اقدام به راه‌اندازی وب اپلیکیشن «مای سحر» کرده است.

علی بیاگوی، مسئول فضای مجازی کانال کردی سحر در این باره گفت: این محصولی است که توانسته‌ایم با تکیه بر مهمترین شاخصه‌های پلتفرم‌های ویدئویی و استفاده از تجربیات سایر بازیگران اصلی این بازار بسازیم.

وی افزود: در فاز اول راه‌اندازی، حدود ۵۰۰ عنوان فیلم، سریال، مستند، موسیقی و پادکست با بیش از ۴ هزار کلاکت در سایت داریم. برنامه‌ریزی این اپلیکیشن برای فاز دوم خود به سمت ارتقاء کیفیت و سرعت خواهد رفت و این مسئله باعث افزایش بازدید و سهولت در دسترسی به ویدئو‌ها خواهد شد. فاز سوم این اپلیکیشن پس از همه گیری آن با تولید برنامه‌های اختصاصی همراه خواهد بود.

این اولین وب اپلیکیشن کُردی نمایش فیلم به صورت متمرکز است که در جهان صورت گرفته است و کدنویسی اختصاصی و امن در این وب سایت باعث شده در مدت زمان اندک بتواند در میان رقیبان تلویزیونی در موتور‌های جستجوگر موفق ظاهر شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->